Thursday, June 14, 2012

siap ko!!

tadi malam tengah tidur, lebih kurang pukul 3.30 ke 3.45pg tertiba tersedar, ada macam bunyi orang pukul-pukul penyapu kat luar..mula-mula saya diam kan je..tapi ada lagi..diam kan lagi, tapi ada lagi..slow slow saya bangun..buka pintu bilik..
Sorang adik tengah pegang reket badminton..sorang lagi tengah selongkar bahagian belakang tv..kat situ tempat simpan bola & kasut bowling..ada gak car mat yang tak guna..heheh

rupa-rupanya tengah cari si jerry..
diorang tengah tengok bola..tetiba si jerry ni main sesuka hati dia je nak lalu sebelah adik saya..tak minta izin dulu..ada la seminit juga saya jenguk diorang dari pintu bilik sampai diorang kata dah keluar kut..dah kibas2 si car mat, dah di jolok2 tempat tu..tak da pulak..pastu saya masuk bilik tutup pintu..hehhe macam kejam je biarkan diorang..oklah..nanti balik keje saya kemas la tempat tuh bagi buang la kut car mat tu..
dulu2 tak ada..pastu tetiba datang dari belakang pintu belakang, pastu takda dah kitaorang 'kerja'kan..pastu ada balik hari tu..pastu lepas saya letak 'ubat' takda dah..pastu la ni ada balik..dulu masuk kut pintu belakang..la ni bila pintu belakang dah tutup, seal betul2, senang hati dia masuk kut pintu depan plak..tak senang betul saya tengok jerry ni, adik saya lagi lah..

nanti siap ko jerryyy!!..

No comments:

Post a Comment