Friday, June 8, 2012

antaran malu dan lupa

Semalam pergi giant, ada barang perlu dibeli. adik pun ada kirim 2 barang kalau pergi giant. sampai je giant, ambil barang-barang seperti yang termaktub dalam 'tujuan ke giant'. lepas ambil barang ke 2, terus teringat nak pergi ambil cheese. lepas tu ambil cheese entah macamana tersinggah bahagian jajan..saya ambil dan ambil dan ambil..eh? dah ada 6 peket jajan dalam bakul..sampai terkeluar sebab macam lebih besar dari bakul heheh ada maruku, ada jajan perisa udang peket besar punya, ada jajan perisa potato lebih besar dari yang perisa udang tu, ada comi, ada juga guava kering tu..wahhh akhirnya saya decide, terus buat keputusan mendadak untuk terus balik tak mahu round rak lain..

masa beratur, orang di hadapan kepada orang di depan saya..uish..wahhhh bagusnya dia..beli buah epal..susu HL..emm tak perasan lupa yang lain..emm macamana nak bagitahu ye..saya perasan sebab sangat bertentangan dengan apa yang saya beli...tak sihat langsung kahkahkahkah..tiba-tiba rasa macam nak menyorok atau nak sorokkan je apa yang saya beli..huhuhu macam la orang tu perhati kan saya kahkahkah

Tapi tetap saya beli juga..heheh kemudian masa bayar, alamak.....baru saya teringat satu lagi barang penting yang adik kirim belum beli..huhuuhu tu la..banyak sangat makan jajan!dah lupa..

1 comment: