Monday, July 9, 2012

'Ditanya2'..lagi sekali..

Mesej dari kakak ipar..pepagi sabtu semalam..8.31am..huiyoo siap time lagi catat, sebelum terlupa..

ini bukan kali pertama, bukan juga kali kedua, bukan org yang pertama, bukan juga org yang kedua atau ketiga dan seterusnya..ambil masa lebih 12 jam nak menjawab, jawab pun sebab dah masuk mesej ke dua wahahhaha..berhenti fikir benda lain sekejap, siap minta 2 minit dari adik supaya diam bagi peluang saya reply mesej heheh sebaik mungkin tutur kata ditaip dan di hantar melalui sms..harap2 penolakan ini diterima sebagai 'penolakan secara baik'..tak perlu tanya saya sudah ada atau tidak, tentunya saya ada sebab tersendiri..

risau dia kut2 saya terasa, heheh owh..alhamdulillah..setakat saat ni saya tak terasa apa2 pun malahan bila difikirkan semula, beruntung saya sebab sekurang2nya saya tahu mereka ingat pada saya walau jauhnya di sana..kan?..

sebelum 12 jam itu, teman call..eh? macam tahu2 je..kahkahkah ok, harap2 takda kaitan..

No comments:

Post a Comment