Wednesday, July 11, 2012

Bersyukurlah wahai hati..

2-3 hari lepas, air-cond office macam tak da fungsi selain menghembus udara yang tidak sejuk dengan perlahan..huhu hari ni lepas service tadi, adoi makk aii..sejuk macam duduk kat kutub utara (ok, saya tak pernah duduk sana)..emm tapi oklah, lebih baik sejuk dari hangat..kan?..

Tadi masa sibuk qualify equipment, ada call masuk nak tanya pasal coklat hantaran..saya cuma boleh jawab sebaik mungkin untuk soalan pertama..sebelum pemanggil tanya soalan yang seterusnya saya minta maaf dulu sebelum  minta contact no untuk call semula sebab saya sedang bekerja..

saya rasa pelanggan ini sepertinya mirip saya kalau nak tahu sesuatu..walaupun dah clearly state 'sms' tapi masih nak call, sebab kalau boleh dan dan tu juga nak tahu apa yang kita nak tahu hehe takpa, saya faham rasanya bagaimana..taknak menunggu lama untuk satu jawaban..dan itu secara tak langsung adalah latihan kesabaran kan?..

Itu memang satu pilihan, dan saya sedang belajar untuk memilih walau selalu terkandas di pilihan yang tak sepatutnya..

No comments:

Post a Comment